Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Elemzési területek


A piac - és ennek kapcsán a lehetőségek, valamint elvárások - megismeréséhez hat jelentősebb terület elemzése szükséges:1. Piac elemzés: a növekedési és nyereségszerzési lehetőségek feltérképezése.2. Fogyasztó elemzés: a fogyasztói szegmensek, igényeik, va...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Elemzési területek


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Méretgazdaságosság
Környezetelemzés, SWOT-analízis
Döntésbefolyásoló tényezők
Márkaismertség