Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Két kulcsfontosságú döntés


A marketing középpontjában két kulcsfontosságú döntés áll: a célpiacok kiválasztása - amely a vállalat tevékenységi körét határozza meg, valamint a marketing-mix kialakítása - amely a kiválasztott piacokon elérhető siker meghatározója lesz. A marketing-mix...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Két kulcsfontosságú döntés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Szervezeti vásárlók és beszerzés
Marketingkommunikáció (Promotion...
Piackutatási módszerek
Kapcsolati marketing