Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A piac lefedésének lehetőségei


A piac lefedésére vonatkozóan a vállalatnak négy lehetősége van: 1. Differenciálatlan megközelítés Ez esetben a szervezet figyelmen kívül hagyja az egyes szegmensek között meglévő különbségeket, és a teljes piacot egységként kezeli. Ez a megközelítés nem...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A piac lefedésének lehetőségei


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Portfólió modell:növekedés vs ré...
Marketing menedzsment, gyakorlat...
Termékelfogadás
Méretgazdaságosság