Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A piacszegmentálás fázisai


A piac szegmentálásának folyamata tulajdonképpen öt fázisból épül fel:1. Azon dimenziók, paraméterek vagy más néven kritériumok azonosítása, amely mentén a vállalat szegmentálni kívánja a piacot.2. Az egyes piaci szegmensek profiljának kialakítása, jellemz...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A piacszegmentálás fázisai


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Kapacitáskihasználtság
Mi lesz a marketing szerepe 2015...
Marketing információs rendszer
Fogyasztói magatartás
Márkázás, márkaérték
Pozicionálás