Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A fogyasztói csoport kritériumai


Az egymástól eltérő, csoporton belül azonban hasonló igényekkel rendelkező fogyasztók feltérképezése elsősorban tervezési szempontból fontos. A szegmentáció célja nem a piac felszabdalása, hanem azon homogén vásárlói körök megismerése, amelyek rájuk szabot...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A fogyasztói csoport kritériumai


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Kapacitáskihasználtság
Brand marketing: 10 fontos trend...
Marketing-mix
Piac és verseny