Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Az ár-rugalmasság ellensúlyozása


Általánosan elfogadott tény, hogy a kereslet nő vagy visszaesik az árak csökkenésével, illetve emelkedésével párhuzamosan. A marketing célkitűzései között azonban gyakorta megfogalmazódik ennek az ún. árrugalmasságnak az ellensúlyozása, azaz a kereslet fen...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Az ár-rugalmasság ellensúlyozása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Döntésbefolyásoló tényezők
A személyes eladás folyamata
Megkülönböztetés, versenyképessé...
Beszerzési magatartás