Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A szervezeti és a fogyasztói piacok átfedései, valamint a versenyeztetés


A termelési eszközökkel foglalkozó marketing olykor átlép a fogyasztói piacra. Például egy elektromos eszköz tartozékát áruló kereskedő az ipari csatornákat is használhatja, de a fogyasztókat is elérheti. Sok olyan termék van, amelyet mind a vállalati, min...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A szervezeti és a fogyasztói piacok átfedései, valamint a versenyeztetés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Termékpolitika
A márkadinamika
Márkakiterjesztés
Brand marketing: 10 fontos trend...