Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A Fekete Doboz Modell és az információgyűjtés


A Fekete Doboz ModellA fekete doboz modell az ingerek, a fogyasztók jellegzetességei, a döntési folyamat és a reakciók kölcsönhatásait mutatja be. Az inger lehet interperszonális (emberek között végbemenő), vagy intraperszonális (egy emberen belül zajló). ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A Fekete Doboz Modell és az információgyűjtés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Márkák válságban
Márkázás, márkaérték
Potenciál-versenyképesség modell
Beszerzési döntési folyamat