Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Néző-műsor-márka hármas


Hasonlóképpen fontos megállapítások derültek ki a brit kereskedelmi csatornák által alapított televíziós szervezet, a Thinkbox és a Duckfoot piackutató szponzorációs kutatásából. A 2008-ban végzett felmérés a fentiekhez az alábbi tanulságokat fűzte hozzá: ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Néző-műsor-márka hármas


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing-mix
A márkadinamika
Gap analízis (rés elemzés)
Pozicionálás