Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Amit a 'világ közepe' gondol


A Deloitte értékelése szerint ugyanakkor a szakmában használt meghatározások egyike sem fogja meg igazán a vásárlói marketing lényegét.A vásárlói marketing ugyanis azon a feltételezésen alapul, hogy a fogyasztó és a vásárló a "világ közepe". Vagyis - ahogy...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Amit a 'világ közepe' gondol


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A márkadinamika
Piackutatási módszerek
Márkázás, márkaérték
Pozicionálás