Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Primer piackutatás: Kísérlet


3. Kísérlet Míg a megfigyelés során a lényeg, hogy ne változtassunk semmit, hanem természetes közegében vizsgáljuk a felmérés alanyának szokásait, addig a kísérlet során a hangsúly éppen azon van, hogy valamilyen körülmény megváltoztatásával milyen hatást...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Primer piackutatás: Kísérlet


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Piackutatási módszerek
Termék vs. piac bővítés
Piac és verseny
Márkázás, márkaérték