Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Vállalati tényezők


A beszerzési központ összetételét, azaz a vásárlási döntés meghozatalában részt vevő személyek számát és jelentőségét a vállalat mérete, központosítottsága és tevékenységi köre is befolyásolja.  Nyilvánvaló, hogy a szervezet méretével párhuzamosan nő ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Vállalati tényezők


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Portfólió modell:növekedés vs ré...
Gap analízis (rés elemzés)
Fogyasztói magatartás
Márkaismertség