Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
További praktikák


További praktikák, illetve lehetőségek az árérzékenység kiiktatására:6. Minőség: Ha a fogyasztó úgy érzékeli, hogy termékünk jóval magasabb minőséget képvisel, mint a konkurencia, hajlandó lesz komolyabb árat is megadni érte. A hangsúly azonban ez esetben ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




További praktikák


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Méretgazdaságosság
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Csomagolás, megjelenés
Marketing a szervezeti piacon