Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A márkaidentitás elemei és a velük szemben támasztott elvárások


A márkaidentitás jegyei jó esetben éppen olyanok, mint egy személy ismertető jegyei: a megjelenés karakterisztikái, a név, egy jellegzetes öltözet, tetoválás, stb. mind hozzájárulnak egy ember egyediségéhez. A márkák is hasonló eszközökkel, vagyis például ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A márkaidentitás elemei és a velük szemben támasztott elvárások


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Szolgáltatásmarketing
Márkák válságban
Csomagolás, megjelenés
Szervezeti vásárlók és beszerzés