Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Az ismertség létrehozása


A márkaismeret mindkét szintjének kiemelkedő szerepe van a márkaérték kialakulásában. Az ismertség megteremtésének legfontosabb eszköze a kommunikáció - nem véletlen, hogy a reklámkampányok jelentős részének elsődleges célja a márkaismertség megteremtése (...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Az ismertség létrehozása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A személyes eladás folyamata
Piackutatási módszerek
Fogyasztói magatartás
Beszerzési döntési folyamat