Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Márkafelismerés és -emlékezet


A márkaismertség két alapvető megnyilvánulása a márkafelismerés és a márkaemlékezet.A márkafelismerés a márkaismeret azon szintje, amelyen a fogyasztó némi segítséggel azonosítani képes a márkát (ezért nevezik támogatott márkaismeretnek is). Ez a segítség ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Márkafelismerés és -emlékezet


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Szegmentálás
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Marketing a szervezeti piacon
Árképzés