Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A kulcs a hitelesség


Persze ezt a fajta kölcsönösen előnyös kompromisszumot egyáltalán nem könnyű elérni egy eladási tárgyalás során. A találkozó személyességénél fogva azonban szinte minden az üzletkötőn múlik. A tárgyalási siker alapja az ügyfél bizalmának elnyerése, ez azon...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A kulcs a hitelesség


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Mi lesz a marketing szerepe 2015...
Méretgazdaságosság
Philip Kotler: A marketing kihív...