Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A lényeg a kompromisszum


A személyes eladás jelentős részben a meggyőzésre épül. Nagy azonban a különbség a meggyőzés és a rábeszélés között, utóbbi esetében ugyanis a fogyasztó végül elégedetlen marad, és nagy eséllyel sosem fordul többet cégünkhöz és termékünkhöz. Márpedig a sik...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A lényeg a kompromisszum


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Miért működik a műsorszponzoráci...
Pozicionálás
Marketing a szervezeti piacon
Szegmentálás