Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A vásárlói viselkedést meghatározó tényezők


A fogyasztói magatartást és az ennek megfelelően lejátszódó vásárlási döntési folyamatot számos külső és belső tényező befolyásolja. Ezek között vannak tágabb, messzebbről ható és közvetlen, a vevő személyiségjegyeiből eredő faktorok is, a közös azonban be...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A vásárlói viselkedést meghatározó tényezők


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Csomagolás, megjelenés
Philip Kotler: A marketing kihív...
Termékelfogadás
Termékpolitika
Értékesítési rendszer tervezése
Brand marketing: 10 fontos trend...