Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A vásárlók márkaválasztással kapcsolatos döntését nemcsak az érintett termék vagy az adott vásárlási szituációból adódó tényezők befolyásolják. Számtalan további, látszólag közvetett hatás létezik még, amelyek mind-mind meghatározzák, hogyan viselkedik és ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Döntésbefolyásoló tényezők
Mi lesz a marketing szerepe 2015...
Márkák válságban
Piackutatási módszerek




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...