Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A tárgyalás


3. A tárgyalás A személyes eladások sikeréhez elengedhetetlen, hogy az üzletkötő képes legyen ráhangolódni a leendő ügyfélre, megismerve személyiségét és gondolkodásmódját. Ezt kihasználva ugyanis egyéni ötletekkel, tanácsokkal szolgálhat a tárgyalás sorá...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A tárgyalás


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Márkázás, márkaérték
Miért működik a műsorszponzoráci...
Marketing menedzsment, gyakorlat...
Értékesítési rendszer tervezése