Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása


Kapcsolataink fenntartása természetesen folyamatos odafigyelést igényel. Emiatt a legtöbb, kapcsolati marketinget alkalmazó vállalatnál kapcsolati (vagy ún. key account) menedzserek foglalkoznak a kiemelt ügyfelekkel. A megfelelő kapcsolatrendszer kialakít...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Kapcsolatok kialakítása és fenntartása


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Termék-életciklus
Marketingkommunikáció (Promotion...
Piackutatási módszerek
Megkülönböztetés, versenyképessé...