Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Marketingfeladatok az egyes szakaszokra


A termékelfogadás minden egyes lépése eltérő kihívást jelent a marketing számára. A termék-életciklus szakaszaival párhuzamosan a bevezetés legfontosabb feladata az ismertség megteremtése, valamint a véleményvezetők elfogadásának megnyerése elsősorban...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Marketingfeladatok az egyes szakaszokra


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Árképzés
Potenciál-versenyképesség modell
Márkázás, márkaérték
Értékesítési rendszer tervezése