Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Pozicionálás A pozicionálás nem más, mint termékünk, márkánk elhelyezése a fogyasztó észlelési térképén. Ahhoz pedig, hogy a vásárló számára egyértelmű legyen, milyen pozíciót kíván vállalatunk képviselni az adott piacon, egyaránt nélkülözhetetlen, hogy a márkánk ál... |
|
|
Szegmentálás A szegmentálás a marketing koncepció lényegi eleme, amelynek köszönhetően láthatóvá válik, hogy a piac nem homogén egység, hanem különböző fogyasztói csoportok összessége. Ezek felismerésével pedig lehetővé válik a különböző keresleteknek megfelelő mark... |
|
|
Szervezeti vásárlók és beszerzés Csaknem minden vállalat - vagy vásárlóként vagy eladóként - részt vesz valamilyen beszerzési folyamatban. Hiszen számos erőforrás (így pl. az energia) csak más vállalkozásoktól szerezhető be, illetve számos termék vagy szolgáltatás vállalati ügyfelek sz... |
|
|
Szolgáltatásmarketing A szolgáltatások marketingszempontból ugyanolyanok, mint a termékek, vagyis menedzselésükhöz alapvetően a vevők elvárásainak alapos ismerete szükséges. Sikeressé tételükhöz azonban nélkülözhetetlen a fogyasztói bizalom megszerzése és megtartása, amelyhe... |
|
|
Termék vs. piac bővítés A növekedés az üzleti siker egyik látványos eredménye, egyszersmind azonban feltétele is lehet. Tudatosan is megválaszthatjuk a bővítés irányát, és a termelés növelése mellett más lehetőségekkel is lehet és érdemes számolni: a vállalat eredménye javítha... |
|
|
|
|
|
|
|