Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Philip Kotler: A marketing kihívásai 2009-ben - a globális válság kezelése A GfK Hungária Piaci Trend Hírlevelének különszámában publikált kommentárjában a marketing egyik legtekintélyesebb ... |
|
|
Piac és verseny Valamennyi vállalat verseng - a legtöbben azt hiszik, csupán a fogyasztók kegyeiért. Valójában azonban a versenyhelyzetet nem csak a hasonló tevékenységet űző cégek küzdelme határozza meg. A beszállítói és fogyasztói erőviszonyok, a lehetséges új piaci ... |
|
|
Piackutatási módszerek A piackutatás a marketing információs rendszer egyik legfontosabb alrendszere, a marketinginformációk nélkülözhetetlen forrása. Jól megalapozott döntések meghozatalához mindenkor szükség van valamilyen szintű piackutatásra, legyen szó csupán a piaci hel... |
|
|
Portfólió modell:növekedés vs részesedés Különböző tevékenységek, termékek vagy szolgáltatások és a bennük rejlő üzleti potenciál kiértékelésére szolgál az ún. BCG-mátrix vagy portfólió modell. Segítségével összevethető a vállalat üzletágainak teljesítménye, illetve kialakítható az optimális t... |
|
|
Potenciál-versenyképesség modell A korrekt helyzetértékeléshez és a megfelelő üzleti stratégia megválasztásához nem elegendő megvizsgálni, hol tart jelenleg a vállalat. A már elért eredmények, kialakult pozíció ismerete mellett nélkülözhetetlen, hogy a piac által kínált lehetőségekkel ... |
|
|
|
|
|
|
|