Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Márkázás, márkaérték
A sikeres márka előállítója és fogyasztója számára is érték, mivel mindkét oldal felé a megbízhatóságot képviseli. A márka a vásárló számára igényei beteljesülésének ígérete, míg a vállalat számára a jövőbeni bevételek biztosítója. A márkázás befektetés...
részletek
Megkülönböztetés, versenyképesség
Minden vállalatnak határozott stratégiára van szüksége, hogy eredményes legyen. A siker általában három úton érhető el: a költségek alacsonyan tartásával; megkülönböztethető, azaz kiemelkedő termékkel vagy szolgáltatással; illetve a piac egyedi igényeir...
részletek
Méretgazdaságosság
BevezetésA mikroökonómiában a méretgazdaságosság az a költségmegtakarítás, amelyet a vállalat termelése fokozásával érhet el. Vannak tényezők, amelyek a kibocsátás növekedése esetén az egy termék legyártására jutó átlagköltséget csökkentik. A mér...
részletek
Mi lesz a marketing szerepe 2015-ben?
Ha a sokak számára váratlanul jött gazdasági válság valamire megtanította a piacot, az az, hogy a vállalatoknak jobban fel kell készülniük az előre nem látható gazdasági folyamatokra. Az egyik lehetséges módszer a jövő feltérképezésére, hogy a jelen fol...
részletek
Miért működik a műsorszponzoráció?
Miközben a hirdetők újabb és újabb eszközöket, vírusmarketing és gerilla megoldásokat dobnak be a reklámkerülő és/vagy nehezen elérhető célcsoportok megszólítására, sokan elfeledkeznek egy klasszikusról: a műsorszponzorációról. Pedig a televíziós szponz...
részletek
34567891011