Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Marketing-mix A piaci versenyben csak az a vállalat bizonyulhat sikeresnek, amely legalább olyan hatékonyan képes termékét vagy szolgáltatásást vevői igényeihez igazítani, mint versenytársai. A marketing menedzsment ennek az összehangolásnak a folyamata a marketing-m... |
|
|
Marketingkommunikáció (Promotion) A marketingkommunikáció a marketingmix (4P) egyik fontos eleme, a vásárlási folyamat állandó menedzselését jelenti már az eladás előtt, alatta és a fogyasztás után is. Ez olyan tervezett cselekvéssorozat, amelynek célja a termék, szolgáltatás, vállalkoz... |
|
|
Márkaismertség A márkaismertség a márkaérték egyik kiemelten fontos eleme. Ismertség nélkül nem is nevezhetjük márkának a márkát, az ismertség kialakulása az egyik nélkülözhetetlen lépés ahhoz, hogy a termékből vagy szolgáltatásból azonosítható márkanév legyen. |
|
|
Márkakiterjesztés A márkaérték egyik legjelentősebb hatása, hogy segítséget nyújt a vásárlónak a döntéshozatalban, és növeli a tulajdonos vállalat versenyképességét. A márkanév a terméket vagy szolgáltatást előállító vállalat és a márkahű fogyasztó közötti bizalom megnyi... |
|
|
Márkák válságban Érdekes tanulmánysorozatot publikál egy ideje a JWT reklámügynökség. A hálózat 2003-ban az iraki háború kapcsán kezdett foglalkozni az egyéneken érezhető feszültséggel, és annak fogyasztásra gyakorolt hatásával, amely a válság következtében ma relevánsabb ... |
|
|
|
|
|
|
|