Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Keresőmarketing
A mai trendeknek megfelelően a felhasználók internetezési szokásainak szerves részét képezi a webes keresők használata. Számos kutatás támasztja alá, hogy a felhasználók jelentős része a legnagyobb keresők nyitóoldalán kezdi meg a böngészést, míg mások min...
részletek
Környezetelemzés, SWOT-analízis
A vállalat marketingstratégiájának, -terveinek kialakítása elképzelhetetlen a körülmények előzetes feltérképezése nélkül. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a helyzet - a környezet, valamint a cég adottságainak - elemzése kijelöli az irányt (segít a célkitűzés...
részletek
Marketing a szervezeti piacon
A szervezeti piac olyan termékek és szolgáltatások összessége, amelynek vásárlói a cégek közül kerülnek ki. Az itt eladott termelői termékek ls szolgáltatások rendszerint fogyasztói termékeket gyártásának eszközei. A cégek közötti (Business-to-Business=B2B...
részletek
Marketing információs rendszer
A vezetői döntések meghozatalát jól szervezett vállalat esetén számos információrendszer segíti. Az irányítást támogató hasonló források egyike a marketing információs rendszer, amelynek elsődleges feladata a piaccal kapcsolatos teljes körű, naprakész é...
részletek
Marketing menedzsment, gyakorlatban
BevezetésA marketing menedzsment a marketing technikák gyakorlati alkalmazásával és a cég marketingforrásainak és -aktivitásainak helyes alkalmazásával foglalkozik. A marketingmenedzserek hatáskörébe gyakran beletartozik a fogyasztói kereslet szi...
részletek
123456789