Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Keresőmarketing A mai trendeknek megfelelően a felhasználók internetezési szokásainak szerves részét képezi a webes keresők használata. Számos kutatás támasztja alá, hogy a felhasználók jelentős része a legnagyobb keresők nyitóoldalán kezdi meg a böngészést, míg mások min... |
|
|
Környezetelemzés, SWOT-analízis A vállalat marketingstratégiájának, -terveinek kialakítása elképzelhetetlen a körülmények előzetes feltérképezése nélkül. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a helyzet - a környezet, valamint a cég adottságainak - elemzése kijelöli az irányt (segít a célkitűzés... |
|
|
Marketing a szervezeti piacon A szervezeti piac olyan termékek és szolgáltatások összessége, amelynek vásárlói a cégek közül kerülnek ki. Az itt eladott termelői termékek ls szolgáltatások rendszerint fogyasztói termékeket gyártásának eszközei. A cégek közötti (Business-to-Business=B2B... |
|
|
Marketing információs rendszer A vezetői döntések meghozatalát jól szervezett vállalat esetén számos információrendszer segíti. Az irányítást támogató hasonló források egyike a marketing információs rendszer, amelynek elsődleges feladata a piaccal kapcsolatos teljes körű, naprakész é... |
|
|
Marketing menedzsment, gyakorlatban BevezetésA marketing menedzsment a marketing technikák gyakorlati alkalmazásával és a cég marketingforrásainak és -aktivitásainak helyes alkalmazásával foglalkozik. A marketingmenedzserek hatáskörébe gyakran beletartozik a fogyasztói kereslet szi... |
|
|
|
|
|
|
|