Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Értékesítési rendszer tervezése Az eladandó termék jellege, a vállalati erőforrások és a fogyasztói elvárások nagy mértékben meghatározzák, milyen irányba kell megkezdenünk az értékesítési lánc kiépítését. Ezután azonban dönteni kell, kívánunk-e közvetítő partnereket bevonni az értéke... |
|
|
Fogyasztói magatartás A fogyasztói magatartás egyének, csoportok vagy szervezetek termékek és szolgáltatások irányába mutatott attitűdjeit elemzi. Ennek során a filozófia, a szociológia, az antropológia és a közgazdaság területeiről egyaránt beemel elemeket. A fogyasztói magata... |
|
|
Gap analízis (rés elemzés) Az üzleti és marketingtervezés során gyakorta használt modell az ún. gap analízis, más néven rés elemzés. A módszer lényegében a jövőbeli célokat és a várható teljesítményt hasonlítja össze, és az eltérés kiküszöbölésére próbál megoldásokkal szolgálni. |
|
|
Kapacitáskihasználtság 1. FogalmaA kapacitáskihasználtság egy közgazdaságtani és számviteli fogalom, amely azt méri, hogy egy vállalat vagy ország milyen mértékben használja ki termelési eszközeit. Tulajdonképpen a tényleges termelés, valamint a rendelkezésre álló eszk... |
|
|
Kapcsolati marketing A kapcsolatok a vállalati életben legalább annyira nélkülözhetetlenek, mint a magánszférában. Nem elegendő azonban arra törekednünk, hogy minél szélesebb körben, minél több kapcsolatunk legyen, sokkal inkább kifizetődőbb lehet egy-egy értékes kapcsolat ... |
|
|
|
|
|
|
|