Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Célcsoportképzés
A piacot úgy definiálhatjuk, mint egy termék vagy szolgáltatás meglévő és potenciális fogyasztóinak halmaza. A célcsoportképzés azon vásárlók azonosítása, akiket ezen a lehetséges körön belül érdemes megszólítani, mert vállalatunk számára elérhetőek és ...
részletek
Csomagolás, megjelenés
A csomagolás olyan a termékek számára, mint számunkra, emberek számára a ruha. Nem elég, hogy csinos, tetszetős legyen, fontos az is, hogy megvédjen, de az sem mellékes, hogy kényelmes legyen. A külső megjelenés valamennyi termék és szolgáltatás esetén ...
részletek
Döntésbefolyásoló tényezők
A fogyasztók viselkedését, választását számos tényező befolyásolhatja. A külső behatásokon túl azonban számolnunk kell olyan fontos hozzáállásbeli különbségekkel is, mint az illető érdeklődése a vásárlandó termék iránt, vagy a termékcsoport újdonsága a ...
részletek
Eladási tárgyalások
Bár sok üzletkötő túlságosan is erőszakosnak tűnik, valójában csak az az eladó válhat sikeressé, aki tárgyalásai során eléri a kompromisszumot.
részletek
Értékesítés
Az értékesítés röviden és tömören annak megoldása, hogy a termék vagy szolgáltatás eljusson végleges fogyasztójához. Ez aztán történhet közvetlenül vagy különféle közvetítők és értékesítési csatornák bevonásával, amelyek így mind hozzájárulnak ahhoz, ho...
részletek
123456789