Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
|
|
Árképzés Termékeink, szolgáltatásaink árainak kialakítását számos üzleti tényező befolyásolja. A marketing számára azonban a legfontosabb ennek az árnak a relativitása, azaz hogy hogyan viszonyul árszintünk a versenytársakhoz képest, illetve hogyan érzékelik e p... |
|
|
Árpolitika Egy termék vagy szolgáltatás értékesítési ára nem csupán a legjelentősebb bevételi forrás, de nagyon fontos pozícionálási eszköz is. A marketing az árazás kapcsán abban segít, hogy a fogyasztó gondolkodásmódjának alaposabb megismerése révén magasabb árs... |
|
|
Beszerzési döntési folyamat A beszerzési döntéshozatal ugyanúgy információ-feldolgozási folyamat, mint a fogyasztók viselkedése vásárlási szituációban. A vállalat adatok begyűjtésével biztosítja, hogy beszerzési forrásai folyamatosan megbízhatóak legyenek, majd céljainak megfelelő... |
|
|
Beszerzési magatartás A vállalatok fogyasztói magatartásának megértéséhez a legfontosabb, hogy minél alaposabban ismerjük a döntéshozatalban részt vevő személyeket. Azonosításukat megkönnyítheti, ha tudjuk, miben különbözik a szervezeti vásárlás a hagyományos fogyasztási szi... |
|
|
Brand marketing: 10 fontos trend, amely döntő lehet Az amerikai üzleti élet egyik legtekintélyesebb lapja, a Forbes összefoglalta, hogy milyen tendenciák uralmát várja a brand marketing területén.
1. Márkaelszámoltathatóság
A közösségi média hírnév menedzselése sosem volt még en... |
|
|
|

|
|
|
|