Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
Hogyan tegyük vonzóvá reklám e-mailünket?
Számos tényező befolyásolja, hogy a reklám e-mail címzettje megnyitja-e az internetes úton kapott levelet. Néhány szempont, amelyre érdemes odafigyelni: -- Növeli az e-mail iránti bizalmat, ezáltal magasabb megnyitási rátát eredményez, ha az ü...
részletek
Így kell kinéznie egy sajtóközleménynek
Mindenki szeretné, ha minél szélesebb, számára releváns közönséghez jutnának el az őt érintő, számára - s reményei szerint a piaca, partnerei, ügyfelei számára is - fontos hírek, információk. Ennek az egyik alapvető, egyszerű eszköze a sajtóközlemények írá...
részletek
Kifizetődő őszinteség
Problémás esetekben - bármilyen kellemetlen is - talán még inkább igaz a mondás: "a legrövidebb út az egyenes". Sőt, az egyenesség nem csupán átlendíthet a nehézségeken, de az ügyfélkezelésben egyenesen kifizetődő lehet. Hibák, problémák ...
részletek
Kommunikációs teendők válság esetén
Jól működő vállalatok számára szinte elképzelhetetlen, de gyakorlatilag bármelyik cég kerülhet egyik pillanatról a másikra válsághelyzetbe. Bármikor történhet egy természeti katasztrófa, előfordulhat emberi hiba, de nem zárható ki a szándékos károkozás ese...
részletek
Magyar Reklámetikai Kódex 2009
Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-tól hatályos új Magyar Reklámetikai Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalás...
részletek
5678910111213