Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Hogyan tegyük vonzóvá reklám e-mailünket? Számos tényező befolyásolja, hogy a reklám e-mail címzettje megnyitja-e az internetes úton kapott levelet. Néhány szempont, amelyre érdemes odafigyelni:
-- Növeli az e-mail iránti bizalmat, ezáltal magasabb megnyitási rátát eredményez, ha az ü... |
|
|
Így kell kinéznie egy sajtóközleménynek Mindenki szeretné, ha minél szélesebb, számára releváns közönséghez jutnának el az őt érintő, számára - s reményei szerint a piaca, partnerei, ügyfelei számára is - fontos hírek, információk. Ennek az egyik alapvető, egyszerű eszköze a sajtóközlemények írá... |
|
|
Kifizetődő őszinteség Problémás esetekben - bármilyen kellemetlen is - talán még inkább igaz a mondás: "a legrövidebb út az egyenes". Sőt, az egyenesség nem csupán átlendíthet a nehézségeken, de az ügyfélkezelésben egyenesen kifizetődő lehet.
Hibák, problémák ... |
|
|
Kommunikációs teendők válság esetén Jól működő vállalatok számára szinte elképzelhetetlen, de gyakorlatilag bármelyik cég kerülhet egyik pillanatról a másikra válsághelyzetbe. Bármikor történhet egy természeti katasztrófa, előfordulhat emberi hiba, de nem zárható ki a szándékos károkozás ese... |
|
|
Magyar Reklámetikai Kódex 2009 Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-tól hatályos új Magyar Reklámetikai Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalás... |
|
|
|
|
|
|
|