Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Hogyan kutassunk mobiltelefonon? A mobiltelefon mindig velünk van, s ez nagy lehetőséget jelent a márkák és a megbízásukból dolgozó piackutató cégek számára. A vezetékes telefonok hanyatlása és a mobil előretörése ugyanakkor olyan ütemben zajlik, hogy sokhelyütt nem vonatkoznak kiforrott ... |
|
|
Hogyan ragadd meg a figyelmet, avagy a tökéletes kezdés kulcsa Mint minden kapcsolatban, úgy az előadásban az indítás mindig meghatározó a figyelem szempontjából. De milyen az a kezdés, ami garantáltan megragadja a figyelmet és nem is ereszti a tapsviharig?Elsősorban nem unalmas és száraz, tényszerű. Mindig ... |
|
|
Hogyan reagálnak a válságra a fogyasztók? A Nielsen 2009 elején készített kutatása a válságra adott vásárlói reakciók alapján szegmentálta az amerikai fogyasztókat. Miközben ugyani... |
|
|
Hogyan szervezzünk sikeres rendezvényt? A titok nyitja a részletekben rejlik - legyen szó üzleti konferenciáról vagy koktélpartyról, minden a részletes tervezésen áll vagy bukik. Sok múlik a rendezvények sikerén, hiszen ezek az események természetüknél - vagyis nyilvánosságuknál - fogva a vállal... |
|
|
Hogyan tegyük láthatóvá mobilalkalmazásunkat? A jelenlegi verseny mellett az AppStore-ban azon törekvésünk, hogy alkalmazásunkat észrevegyék, mielőbb letöltsék, és többször használják is, egyre nagyobb kihívást jelent. Sajnos sok új alkalmazás könnyen a virtuális köd homályába vész az AppStore-ban. En... |
|
|
|
|
|
|
|