Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Hogyan írjunk hatékony sajtóközleményt? A hagyományos és online marketingtől eltekintve mi a leghatékonyabb módja, hogy vállalatunkat vagy termékünket bankszámlánk leapasztása nélkül népszerűsítsük? Nos, ezt a kérdést bárki könnyen megválaszolhatja: sajtóközlemény kiadása. Talán senkit nem ér me... |
|
|
Hogyan írjunk piackutatási megbízást? A piackutatás a marketinginformációk egyik fontos forrása, ám erőforrás-igényessége miatt a legtöbb vállalat nem képes házon belüli lebonyolítására. Ilyen esetekben kerül sor piackutató cég megbízására, amely a kutatási módszerek ismeretében szakértő segít... |
|
|
Hogyan kell működnie a kommunikációnak? Végső soron minden hirdető azért reklámoz, hogy népszerűsítse termékét és ezáltal növelje eladásait. Távolról sem elég azonban arra buzdítani a fogyasztót, hogy vegye meg árunkat, a kommunikációnak ennél jóval kifinomult lépésekkel kell meggyőznie a vásárl... |
|
|
Hogyan kerüljük el a legnagyobb pozicionálási hibákat? Napjainkban egyre nehezebb egyértelműen megkülönböztethető termékeket (hát még szolgáltatásokat!) kínálni a fogyasztóknak. A legtöbb esetben maguk a vállalatok sem látják, hogyan lehetne egyedülálló módon megjelenni vásárlóik előtt, így aztán sorra követik... |
|
|
Hogyan kezeljük az ügyfélkifogásokat? Értékesítési tárgyalásaink során szinte elkerülhetetlenek az ajánlatunkkal szemben megfogalmazott ellenérvek vagy kifogások, amelyekkel az ügyfél a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatos kételyeit, kérdéseit fogalmazza meg, kedvezőbb árat igyeksz... |
|
|
|
|
|
|
|