Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Hasznos tippek az e-mail adatbázis kifáradása ellen A célcsoport nem megfelelő megközelítése hamar a használt adatbázis kifáradásához vezethet. Ez pedig azt jelenti, hogy kevesebb címre lehet reklám e-maileket küldeni, és így kevesebb vásárlás is történik. Az alábbi tippek segítenek kivédeni és csökkenteni ... |
|
|
Hogyan adjunk megbízást kommunikációs ügynökségnek? A reklám speciális területe a marketingnek, amely különösen komolyabb kampány esetén jelentős erőforrásokat igényel. Sok vállalat éppen ezért szívesen veszi igénybe hirdetésekre specializálódott kommunikációs ügynökségek segítségét. A sikeres együttműködés... |
|
|
Hogyan bánjunk el a rosszhírünket keltőkkel? Nincs veszélyesebb egy vállalat számára, mint amikor fogyasztói, ügyfelei rosszhírét kezdik kelteni. A vevői elégedetlenséget kiváltó problémák megszüntetése mellett éppen ezért ügyelnünk kell arra is, hogyan állítsuk meg a lavinát - hiszen a rosszhírek fé... |
|
|
Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a piackutatásból? Számtalan cégnél előfordul, hogy a jól megtervezett és sikeresen lefolytatott piackutatás eredményei nem megfelelően hasznosulnak. A felmérés tanulságai ugyanis gyakorta kerülnek a "később hasznosítható ötletek" kategóriájába, amelyek szép lassan elavulnak... |
|
|
Hogyan írjunk e-mail címsort? A Lyris tanulmánya szerint néhány egyszerű szabállyal hatékonyabbá tehetőek az e-mailek címsorai. A cég szerint mindössze ötven karakter választ el minket a sikertől, mivel többnyire ennyi áll rendelkezésünkre egy tipikus cím... |
|
|
|
|
|
|
|