Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Automatizálás és vállalati hatékonyságnövelés Napjainkban a vállalkozásoknak egyre fontosabb, hogy költséget takarítsanak meg, és a munkafolyamatokat minél hatékonyabban tudják elvégezni. Ehhez hozzátartozik, hogy egyes folyamatokat ki tudjanak szervezni, ám lényegi elem, hogyan válasszák ki az erre l... |
|
|
Az 5 legfontosabb vásárló típus Világszerte öt fő kategóriába sorolhatók vásárlói magatartásuk alapján a fogyasztók - állapította meg az Ipsos kutatása. A piackutató felmérése szerint a csoportokat árérzékenységük és tudatosságuk alapján lehet elkülöníteni egymást... |
|
|
Az adatbázis-építésről Amolyan misztikus bíbor köd uralja az adatbázis építés területét. Különösen a kisebb vállalkozások gondolják úgy, hogy nekik nem lehet CRM rendszerük, ők olyat nem tudnak megfizetni. Pedig semmi másról nincs szó, mint hogy minden ügyfélkapcsolatban tudatos... |
|
|
Az újrapozícionálás során elkövethető tipikus hibák Csaknem valamennyi márkának szüksége van időnként felfrissülésre, megújulásra. Különösen igaz ez, ha a márka fejlődése során valahol elakad, és a róla kialakult fogyasztói képzet már nem esik egybe a vállalat által megálmodottal. Ekkor van szükség az újrap... |
|
|
E-mail kampány etikett Lássuk be, az e-mail a leghatékonyabb kommunikációs és marketing eszköz, amely manapság a vállalkozások rendelkezésére áll. Kézbesítési ideje csaknem azonnali, egyúttal költséghatékony, és az online vállalatok által legszélesebb körben alkalmazott eszköz, ... |
|
|
|
|
|
|
|