Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
5 meghatározó csoport, akikre a vevőn kívül érdemes odafigyelni Hajlamosak vagyunk azt hinni, a sikeres eladáshoz elegendő a vásárló minél magasabb szintű kiszolgálása. Pedig a valóságban sok esetben másnál rejlik a döntés kulcsa. Hiszen lehetséges, hogy a tényleges beszerzést pl. a háziasszony intézi, de könnyen előf... |
|
|
5 trend, amely a digitális ügyfélélményt formálja A technológia mindig meghatározó szerepet játszott abban, hogy a vásárlók a lehető legnagyobb megelégedésükre kapják meg a kívánt terméket vagy szolgáltatást, a napjainkban zajló digitális forradalom azonban ezen a területen is változásokat idéz elő. Az SA... |
|
|
7 fontos kérdés a fogyasztói piac megismeréséhez Csináljon bármit is, végső soron minden vállalat - legyen az termelő vagy szolgáltató - a fogyasztóiból él meg. Éppen ezért bármilyen piacon, akárhány vevő esetén a siker kulcsa a fogyasztók és szokásaik minél behatóbb ismerete. Az alábbi néhány kérdés seg... |
|
|
8 kérdés, amit fel kell tennünk, mielőtt felkeresnénk egy weblapfejlesztőt Mielőtt webes szakemberhez fordulnánk, érdemes nekünk magunknak áttekintenünk, hogy mire is szeretnénk leendő weboldalunkat használni, s az mennyibe fog kerülni. Az alábbiakban néhány olyan kérdéskörrel foglalkozunk, amelyekre érdemes választ keresnünk az ... |
|
|
8 másodperc a világ - Email marketing tippek A Silverpop Communications felmérést készített az e-mail kampányok, illetve a hozzájuk kapcsolódó landing page-ek (azon oldal, amelyre az e-mailben található link mutat) vizsgálatával. Arra kerestek választ, hogy milyen a jó landing page, hogyan ... |
|
|
|

|
|
|
|