Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
10 tipp a megfelelő reklámajándék kiválasztásához Hagyományosan reklámtárgynak nevezzük mindazokat a háromdimenziós reklámeszközöket, melyeket ellenérték nélkül terjesztünk a célcsoport, a vásárlók vagy üzleti partnereink körében. A reklámhatás elérése érdekében a reklámtárgyakat egyedi, jellemző emblémáv... |
|
|
10 tipp a sikeres vevőszolgálathoz Milyen szerepet játszik a vevőszolgálat egy vállalkozás sikerében vagy bukásában? Lehetséges, hogy ez a tényező válik adott esetben az üzleti siker vagy bukás elsődleges faktorává. Talán nem szükséges magyarázni, hogy az elégedett vevőkör mennyire fontos ... |
|
|
4 alapstratégia a piaci pozíció védelmére vagy javítására Vannak, akik szerint a piaci verseny leginkább háborúra hasonlít, ezért érdemes taktikai szemmel végiggondolni, hogyan tudunk úgy helyezkedni, hogy megvédjük vagy akár javítsuk piaci pozíciónkat. Az alábbiakban a négy legjellemzőbb szituációból kiindulva f... |
|
|
4 egyszerű út a DM-levelek hatékonyságának növelésére A reklámlevelek sok esetben nagyon alacsony hatásfokkal működnek. A válaszarány egy átlagos DM-kampány esetén 2-3%, vagyis a kiküldött levelek ekkora hányadának sikerült aktivizálnia az olvasókat. Mire lehet mégis jobban ügyelni, hogy az ajánlatot tartalma... |
|
|
5 jó tanács a papírtakarékos nyomtatáshoz A Xerox kimutatta, hogy az irodákban kinyomtatott papírok 45 százaléka a nyomtatástól számított 24 órán belül a szemetes kosárban landol. A vállalat most hasznos tippeket ad azzal kapcsolatban, hogyan takarékoskodhatunk a papírhasználattal, csökkentve így ... |
|
|
|
|
|
|
|