Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
Mit és miért kell tudni a versenytársakról?
Röviden összefoglalva: mindent. De legalábbis amennyit csak lehet. Sosem szabad ugyanis lebecsülni a versenytársakat, hiszen talán egyetlen olyan piac sincs, ahol konkurencia hiányában az egyetlen dolgunk a fogyasztó szimpátiájának megnyerése. A versenytár...
részletek
Mit kell tartalmaznia a stratégiai marketingtervnek?
A marketing - mint bármely vállalati tevékenység - nem lehet sikeres megfelelő tervezés és stratégia kialakítása nélkül. Ezek hiányában ugyanis irányíthatatlan lépéseket teszünk csupán, és megeshet, hogy hiábavalóan pazaroljuk erőforrásainkat. A marketingt...
részletek
Mit sugároznak a színek a vállalati dokumentumokban?
Ahhoz, hogy a vállalkozások megtalálják a számukra legmegfelelőbb színeket, hogy olyan üzleti dokumentumokat készítsenek, amelyek erős érzelmi hatással bírnak, és cselekvésre sarkallnak, előbb meg kell ismernünk a színek szimbolikus jelentését. A szín...
részletek
Mitől lehet sikeres egy reklám - akár határokon át?
A mai globális világban, amikor a marketing büdzsék is soha nem látott megszorítást szenvednek el, kézenfekvőnek tűnik olyan reklámokat fejleszteni, amelyek több országban is felhasználhatóak. Közel sem biztos azonban, hogy egy konkrét reklám, ug...
részletek
Mitől lesz sikeres egy ügynök - vagy ahogy ma sok helyütt hívják: területi képviselő?
Közhelynek tűnhet, de az ügynök vagy területi képviselő sikere leginkább hozzáállásán múlik. Elkötelezettség nélkül ugyanis hiányzik belőle az a meggyőző erő, amely feltétlenül szükséges a vevő megnyeréséhez.A személyes eladás során szinte minden...
részletek
789101112131415