Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Mit és miért kell tudni a versenytársakról? Röviden összefoglalva: mindent. De legalábbis amennyit csak lehet. Sosem szabad ugyanis lebecsülni a versenytársakat, hiszen talán egyetlen olyan piac sincs, ahol konkurencia hiányában az egyetlen dolgunk a fogyasztó szimpátiájának megnyerése. A versenytár... |
|
|
Mit kell tartalmaznia a stratégiai marketingtervnek? A marketing - mint bármely vállalati tevékenység - nem lehet sikeres megfelelő tervezés és stratégia kialakítása nélkül. Ezek hiányában ugyanis irányíthatatlan lépéseket teszünk csupán, és megeshet, hogy hiábavalóan pazaroljuk erőforrásainkat. A marketingt... |
|
|
Mit sugároznak a színek a vállalati dokumentumokban?
Ahhoz, hogy a vállalkozások megtalálják a számukra legmegfelelőbb színeket, hogy olyan üzleti dokumentumokat készítsenek, amelyek erős érzelmi hatással bírnak, és cselekvésre sarkallnak, előbb meg kell ismernünk a színek szimbolikus jelentését. A szín... |
|
|
Mitől lehet sikeres egy reklám - akár határokon át?
A mai globális világban, amikor a marketing büdzsék is soha nem látott megszorítást szenvednek el, kézenfekvőnek tűnik olyan reklámokat fejleszteni, amelyek több országban is felhasználhatóak. Közel sem biztos azonban, hogy egy konkrét reklám, ug... |
|
|
Mitől lesz sikeres egy ügynök - vagy ahogy ma sok helyütt hívják: területi képviselő? Közhelynek tűnhet, de az ügynök vagy területi képviselő sikere leginkább hozzáállásán múlik. Elkötelezettség nélkül ugyanis hiányzik belőle az a meggyőző erő, amely feltétlenül szükséges a vevő megnyeréséhez.A személyes eladás során szinte minden... |
|
|
|

|
|
|
|