Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
Mire jó az e-mail marketing?
Nézzük csak, miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk. Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk. Gondoljunk csak bele, hány emb...
részletek
Mire kell ügyelnünk egy új termék bevezetésekor?
Egy új termék sikeres bevezetése napjainkban egyre csak nehezebb. A fogyasztók ugyanis naponta több újdonsággal is találkozhatnak az üzletek polcain, így folyamatosan - és egyre rohamosabb ütemben - csökken az esély figyelmük felkeltésére. Az éleződő verse...
részletek
Mire ügyeljünk nyomdai megrendelés esetén?
Nyomtatott anyagok készíttetésekor számos apró részlet merül fel, amelyekre figyelnünk kell, hogy a végeredmény valóban elképzeléseinknek megfelelő legyen. Nyomtatásnál tulajdonképpen csak az előkészítő folyamatot tudjuk felügyelni és befolyásolni, azt azo...
részletek
Mit kell tudnia cégtulajdonosnak az autonóm mobil robotok (AMR-ek) mögött rejlő technológiáról
Mérettől és iparágtól függetlenül egyre több vállalkozás kacsintgat az automatizáció felé annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és a munkahelyi biztonságot. A robottechnológia eleinte a gyártási feladatokra koncentrált, és a költséghatékony, bizt...
részletek
Mit érdemes végiggondolni a piacralépés előtt?
Előfordulhat, hogy azt hisszük, termékötletünk feltétlenül sikerre van ítélve. Mielőtt azonban elhamarkodottan döntenénk, és márkánkat bevezetnénk a piacra, érdemes átgondolni néhány nem elhanyagolható körülményt, amelyek mindegyike befolyásolhatja vállalk...
részletek
789101112131415