Marketing eszközök
72 anyag az adatbázisban
|
|
Mire jó az e-mail marketing? Nézzük csak, miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk. Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk. Gondoljunk csak bele, hány emb... |
|
|
Mire kell ügyelnünk egy új termék bevezetésekor? Egy új termék sikeres bevezetése napjainkban egyre csak nehezebb. A fogyasztók ugyanis naponta több újdonsággal is találkozhatnak az üzletek polcain, így folyamatosan - és egyre rohamosabb ütemben - csökken az esély figyelmük felkeltésére. Az éleződő verse... |
|
|
Mire ügyeljünk nyomdai megrendelés esetén? Nyomtatott anyagok készíttetésekor számos apró részlet merül fel, amelyekre figyelnünk kell, hogy a végeredmény valóban elképzeléseinknek megfelelő legyen. Nyomtatásnál tulajdonképpen csak az előkészítő folyamatot tudjuk felügyelni és befolyásolni, azt azo... |
|
|
Mit kell tudnia cégtulajdonosnak az autonóm mobil robotok (AMR-ek) mögött rejlő technológiáról Mérettől és iparágtól függetlenül egyre több vállalkozás kacsintgat az automatizáció felé annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és a munkahelyi biztonságot. A robottechnológia eleinte a gyártási feladatokra koncentrált, és a költséghatékony, bizt... |
|
|
Mit érdemes végiggondolni a piacralépés előtt? Előfordulhat, hogy azt hisszük, termékötletünk feltétlenül sikerre van ítélve. Mielőtt azonban elhamarkodottan döntenénk, és márkánkat bevezetnénk a piacra, érdemes átgondolni néhány nem elhanyagolható körülményt, amelyek mindegyike befolyásolhatja vállalk... |
|
|
|
|
|
|
|