Marketing eszközök
71 anyag az adatbázisban
Így kell kinéznie egy sajtóközleménynek
Mindenki szeretné, ha minél szélesebb, számára releváns közönséghez jutnának el az őt érintő, számára - s reményei szerint a piaca, partnerei, ügyfelei számára is - fontos hírek, információk. Ennek az egyik alapvető, egyszerű eszköze a sajtóközlemények írá...
részletek
Kifizetődő őszinteség
Problémás esetekben - bármilyen kellemetlen is - talán még inkább igaz a mondás: "a legrövidebb út az egyenes". Sőt, az egyenesség nem csupán átlendíthet a nehézségeken, de az ügyfélkezelésben egyenesen kifizetődő lehet. Hibák, problémák ...
részletek
Kommunikációs teendők válság esetén
Jól működő vállalatok számára szinte elképzelhetetlen, de gyakorlatilag bármelyik cég kerülhet egyik pillanatról a másikra válsághelyzetbe. Bármikor történhet egy természeti katasztrófa, előfordulhat emberi hiba, de nem zárható ki a szándékos károkozás ese...
részletek
Magyar Reklámetikai Kódex 2009
Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-tól hatályos új Magyar Reklámetikai Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalás...
részletek
Marketing és PR trendek Karvalics Attila szerint
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák s marketing és kommunikáció irányait a következő évekre. Miközben 2016-ban számos már tavaly is említett trend érvényesül majd (viselhető ...
részletek
5678910111213