Marketing eszközök
71 anyag az adatbázisban
Hogyan írjunk hatékony sajtóközleményt?
A hagyományos és online marketingtől eltekintve mi a leghatékonyabb módja, hogy vállalatunkat vagy termékünket bankszámlánk leapasztása nélkül népszerűsítsük? Nos, ezt a kérdést bárki könnyen megválaszolhatja: sajtóközlemény kiadása. Talán senkit nem ér me...
részletek
Hogyan írjunk piackutatási megbízást?
A piackutatás a marketinginformációk egyik fontos forrása, ám erőforrás-igényessége miatt a legtöbb vállalat nem képes házon belüli lebonyolítására. Ilyen esetekben kerül sor piackutató cég megbízására, amely a kutatási módszerek ismeretében szakértő segít...
részletek
Hogyan kell működnie a kommunikációnak?
Végső soron minden hirdető azért reklámoz, hogy népszerűsítse termékét és ezáltal növelje eladásait. Távolról sem elég azonban arra buzdítani a fogyasztót, hogy vegye meg árunkat, a kommunikációnak ennél jóval kifinomult lépésekkel kell meggyőznie a vásárl...
részletek
Hogyan kerüljük el a legnagyobb pozicionálási hibákat?
Napjainkban egyre nehezebb egyértelműen megkülönböztethető termékeket (hát még szolgáltatásokat!) kínálni a fogyasztóknak. A legtöbb esetben maguk a vállalatok sem látják, hogyan lehetne egyedülálló módon megjelenni vásárlóik előtt, így aztán sorra követik...
részletek
Hogyan kezeljük az ügyfélkifogásokat?
Értékesítési tárgyalásaink során szinte elkerülhetetlenek az ajánlatunkkal szemben megfogalmazott ellenérvek vagy kifogások, amelyekkel az ügyfél a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatos kételyeit, kérdéseit fogalmazza meg, kedvezőbb árat igyeksz...
részletek
34567891011