Marketing eszközök
71 anyag az adatbázisban
Automatizálás és vállalati hatékonyságnövelés
Napjainkban a vállalkozásoknak egyre fontosabb, hogy költséget takarítsanak meg, és a munkafolyamatokat minél hatékonyabban tudják elvégezni. Ehhez hozzátartozik, hogy egyes folyamatokat ki tudjanak szervezni, ám lényegi elem, hogyan válasszák ki az erre l...
részletek
Az 5 legfontosabb vásárló típus
Világszerte öt fő kategóriába sorolhatók vásárlói magatartásuk alapján a fogyasztók - állapította meg az Ipsos kutatása. A piackutató felmérése szerint a csoportokat árérzékenységük és tudatosságuk alapján lehet elkülöníteni egymást...
részletek
Az adatbázis-építésről
Amolyan misztikus bíbor köd uralja az adatbázis építés területét. Különösen a kisebb vállalkozások gondolják úgy, hogy nekik nem lehet CRM rendszerük, ők olyat nem tudnak megfizetni. Pedig semmi másról nincs szó, mint hogy minden ügyfélkapcsolatban tudatos...
részletek
Az újrapozícionálás során elkövethető tipikus hibák
Csaknem valamennyi márkának szüksége van időnként felfrissülésre, megújulásra. Különösen igaz ez, ha a márka fejlődése során valahol elakad, és a róla kialakult fogyasztói képzet már nem esik egybe a vállalat által megálmodottal. Ekkor van szükség az újrap...
részletek
E-mail kampány etikett
Lássuk be, az e-mail a leghatékonyabb kommunikációs és marketing eszköz, amely manapság a vállalkozások rendelkezésére áll. Kézbesítési ideje csaknem azonnali, egyúttal költséghatékony, és az online vállalatok által legszélesebb körben alkalmazott eszköz, ...
részletek
123456789