Marketing eszközök
69 anyag az adatbázisban
Hogyan reagálnak a válságra a fogyasztók?
A Nielsen 2009 elején készített kutatása a válságra adott vásárlói reakciók alapján szegmentálta az amerikai fogyasztókat. Miközben ugyani...
részletek
Hogyan szervezzünk sikeres rendezvényt?
A titok nyitja a részletekben rejlik - legyen szó üzleti konferenciáról vagy koktélpartyról, minden a részletes tervezésen áll vagy bukik. Sok múlik a rendezvények sikerén, hiszen ezek az események természetüknél - vagyis nyilvánosságuknál - fogva a vállal...
részletek
Hogyan tegyük láthatóvá mobilalkalmazásunkat?
A jelenlegi verseny mellett az AppStore-ban azon törekvésünk, hogy alkalmazásunkat észrevegyék, mielőbb letöltsék, és többször használják is, egyre nagyobb kihívást jelent. Sajnos sok új alkalmazás könnyen a virtuális köd homályába vész az AppStore-ban. En...
részletek
Hogyan tegyük vonzóvá reklám e-mailünket?
Számos tényező befolyásolja, hogy a reklám e-mail címzettje megnyitja-e az internetes úton kapott levelet. Néhány szempont, amelyre érdemes odafigyelni: -- Növeli az e-mail iránti bizalmat, ezáltal magasabb megnyitási rátát eredményez, ha az ü...
részletek
Így kell kinéznie egy sajtóközleménynek
Mindenki szeretné, ha minél szélesebb, számára releváns közönséghez jutnának el az őt érintő, számára - s reményei szerint a piaca, partnerei, ügyfelei számára is - fontos hírek, információk. Ennek az egyik alapvető, egyszerű eszköze a sajtóközlemények írá...
részletek
456789101112