Marketing eszközök
69 anyag az adatbázisban
Az 5 legfontosabb vásárló típus
Világszerte öt fő kategóriába sorolhatók vásárlói magatartásuk alapján a fogyasztók - állapította meg az Ipsos kutatása. A piackutató felmérése szerint a csoportokat árérzékenységük és tudatosságuk alapján lehet elkülöníteni egymást...
részletek
Az adatbázis-építésről
Amolyan misztikus bíbor köd uralja az adatbázis építés területét. Különösen a kisebb vállalkozások gondolják úgy, hogy nekik nem lehet CRM rendszerük, ők olyat nem tudnak megfizetni. Pedig semmi másról nincs szó, mint hogy minden ügyfélkapcsolatban tudatos...
részletek
Az újrapozícionálás során elkövethető tipikus hibák
Csaknem valamennyi márkának szüksége van időnként felfrissülésre, megújulásra. Különösen igaz ez, ha a márka fejlődése során valahol elakad, és a róla kialakult fogyasztói képzet már nem esik egybe a vállalat által megálmodottal. Ekkor van szükség az újrap...
részletek
E-mail kampány etikett
Lássuk be, az e-mail a leghatékonyabb kommunikációs és marketing eszköz, amely manapság a vállalkozások rendelkezésére áll. Kézbesítési ideje csaknem azonnali, egyúttal költséghatékony, és az online vállalatok által legszélesebb körben alkalmazott eszköz, ...
részletek
Hasznos tippek az e-mail adatbázis kifáradása ellen
A célcsoport nem megfelelő megközelítése hamar a használt adatbázis kifáradásához vezethet. Ez pedig azt jelenti, hogy kevesebb címre lehet reklám e-maileket küldeni, és így kevesebb vásárlás is történik. Az alábbi tippek segítenek kivédeni és csökkenteni ...
részletek
123456789