Marketing eszközök
69 anyag az adatbázisban
A beszállító-értékelés szempontjai
Mi alapján válasszunk beszerzési forrást? Mik azok a legfontosabb szempontok, amelyeket mindenképpen szem előtt kell tartanunk - de legalábbis rangsorolnunk kell - a választásnál? Az alábbi szempontrendszer meglévő beszállító partnereink értékelésénél i...
részletek
A mobiltelefonos e-mail 5 szabálya
2007 egy új korszakot jelentett a mobilkészülékek számára. Több mint 3.25 milliárd felhasználójuk volt, az okostelefonok eladása pedig először haladta meg a PC és laptop eladásokat.Igen, lehetséges az is, hogy a reklám e-mail weboldalhoz hasonlít...
részletek
A vevőszolgálat 4 C-je
A vevőszolgálat a híd vállalkozásunk és vásárlóink között. A szolgáltatás minősége alapján döntenek arról, hogy mi vagyunk számukra a megoldás, vagy valaki más jobbat tud kínálni. A jól működő vevőszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy biztosítsuk vev...
részletek
Adományozói stratégia 7 lépésben
A stratégia elkészítése azzal az előnnyel jár, hogy a vállalat adományozói tevékenységét a stratégiai szemlélet fogja áthatni, támogatói tevékenysége összhangba kerül üzleti, CSR és kommunikációs stratégiáival valamint a stakeholderek igényeivel....
részletek
Automatizálás és vállalati hatékonyságnövelés
Napjainkban a vállalkozásoknak egyre fontosabb, hogy költséget takarítsanak meg, és a munkafolyamatokat minél hatékonyabban tudják elvégezni. Ehhez hozzátartozik, hogy egyes folyamatokat ki tudjanak szervezni, ám lényegi elem, hogyan válasszák ki az erre l...
részletek
123456789