Márkatörténet
78 márkatörténet az adatbázisban
|
|
Márkatörténet: Post-it® Az irodai piac egyik legerősebb márkája a fogyasztók fejében szinte generikus fogalommá vált. Az ötletes öntapadó jegyzetlapok sikere korántsem volt azonban zökkenőmentes. |
|
|
Márkatörténet: Pöttyös Nem kaphatott reklámtámogatást a bevezetése, mert a Túró Rudi nevet erkölcstelennek ítélte a Hírlapkiadó Vállalat. Az előző rendszerben megszületett Pöttyös mégis kultikus márkává nőtte ki magát kis hazánkban. |
|
|
Márkatörténet: Puma Hihetetlen sporteredmények fémjelzik a 'sportos életstílus' egyik legfontosabb képviselőjének számító márka életútját, mely azzal vált híressé, hogy sikeressé tette a sportolókat. |
|
|
Márkatörténet: Rézangyal A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el, és az ízek egy részét már a Coca-Cola forgalmazza. |
|
|
Márkatörténet: Rossmann 50 évvel ezelőtt, 25 évesen nyitotta meg drogériáját, a "Kozmetikai cikkek piacát" Dirk Rossmann, Hannoverben. |
|
|
|
|
|
|
|