Márkatörténet
74 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Peroni
A márka története 1846-ban indult Vigevano városában, amikor is Francesco Peroni megalapította vállalatát azzal a céllal, hogy Olaszország legnagyobb sörgyártójává váljon.
részletek
Márkatörténet: Philadelphia
A Philadelphia krémsajt a 19. század végén kezdte pályafutását és mára egy külön fogalom lett a krémsajtok piacán.
részletek
Márkatörténet: Post-it®
Az irodai piac egyik legerősebb márkája a fogyasztók fejében szinte generikus fogalommá vált. Az ötletes öntapadó jegyzetlapok sikere korántsem volt azonban zökkenőmentes.
részletek
Márkatörténet: Pöttyös
Nem kaphatott reklámtámogatást a bevezetése, mert a Túró Rudi nevet erkölcstelennek ítélte a Hírlapkiadó Vállalat. Az előző rendszerben megszületett Pöttyös mégis kultikus márkává nőtte ki magát kis hazánkban.
részletek
Márkatörténet: Puma
Hihetetlen sporteredmények fémjelzik a 'sportos életstílus' egyik legfontosabb képviselőjének számító márka életútját, mely azzal vált híressé, hogy sikeressé tette a sportolókat.
részletek
789101112131415