Márkatörténet
64 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Schwarzkopf
2009-04-02 12:41
2. oldal

Sampon a tubusban

A modern nők örömére Hans Schwarzkopf 1927-ben piacra dobta legújabb innovációját: a világ első folyékony samponját. Mindössze egy évvel később Schwarzkopf szabadalmaztatta a hajbalzsamot Schwarzkopf Haarglanz néven, majd 1933-ben ezt követte az Onalkali, a világ első alkáli mentes samponja, mely a modern samponok prototípusává vált.

A második világháború végére a vállig érő természetes esésű haj vált különösen népszerűvé. A tartós hullámokat sajnos aligha nevezhették abban az időben "haj-barátnak". 1947-ben az Onaltherma, a Schwarzkopf első hideg dauerjának megjelenése forradalmasította a piacot. Ezzel vált lehetővé a tartós hullám a haj 100°C-ra való hevítése nélkül.

1949-ben a Schwarzkopf piacra dobta az első tubusos krémsampont - azt a forradalmi termékinnovációt, ami Németországban kikövezte az útját a samponok tömeges elterjedésének. A Schauma Krémsampon a sampon szinonimájává, a Schauma márkanév használata pedig mindennapossá vált.



   előző oldal     |     következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Hot Wheels logo Márkatörténet: Hot Wheels
2019-05-15 14:18
Tűzoltó Barbie Márkatörténet: Barbie
2019-05-08 14:36
Lavazza Márkatörténet: Lavazza
2019-04-26 11:52
Márkatörténet: BMW
Márkatörténet: DEICHMANN
Márkatörténet: Bayer
Márkatörténet: Danubius Hotels G...