Márkatörténet
74 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Schwarzkopf
2009-04-02 12:41
Több mint 100 éve, hogy Hans Schwarzkopf vegyész Berlinben megnyitotta kis drogériáját. Az első tubusos sampon, hideg dauer, hajlakk - a márka innovációi végigkövették a divat és a hajápolás trendjeinek változását.

A fekete fej

1898-ban Hans Schwarzkopf vegyész megnyitotta kis drogériáját, "A festék-, gyógyszer- és illatszer-kereskedést", és ezzel a világ egyik legjelentősebb haj-kozmetikai cégének alapjait fektette le.



1903-ban már Schwarzkopf első fejlesztése is nagy lelkesedést váltott ki a fogyasztók körében. A vízben oldódó por-sampon, "A Sampon a fekete fejjel", az akkoriban elérhető drága olajokhoz és durva szappanokhoz képest egyszerűbb felhasználást és értékarányos árat kínált. Nemcsak a berlini drogériák szerezték be a "Sampont a fekete fejjel"-t, a növekvő kereslet nemzetközi értékesítési kapcsolatot eredményezett Hollandiával és Oroszországgal. Az 1920-as évek elején a virágzó filmipar sztárjai az emancipáció jeleként rövid frizurát kezdtek viselni. A "bubi frizura" a 20-as években a divat szinonímájává vált, és ezzel együtt a hajápolás jelentősége is nőtt.


következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Bett Norris, Avon Márkatörténet: Avon
2021-09-23 09:21
Tuzsér (Kép: Michelin) Márkatörténet: Michelin
2021-07-29 09:34
A Coca-Cola legendás Télapója
Márkatörténet: Costa Coffee
Márkatörténet: Eucerin
Márkatörténet: Mary Kay




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...