Márkatörténet
58 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Schwarzkopf
2009-04-02 12:41
Több mint 100 éve, hogy Hans Schwarzkopf vegyész Berlinben megnyitotta kis drogériáját. Az első tubusos sampon, hideg dauer, hajlakk - a márka innovációi végigkövették a divat és a hajápolás trendjeinek változását.

A fekete fej

1898-ban Hans Schwarzkopf vegyész megnyitotta kis drogériáját, "A festék-, gyógyszer- és illatszer-kereskedést", és ezzel a világ egyik legjelentősebb haj-kozmetikai cégének alapjait fektette le.



1903-ban már Schwarzkopf első fejlesztése is nagy lelkesedést váltott ki a fogyasztók körében. A vízben oldódó por-sampon, "A Sampon a fekete fejjel", az akkoriban elérhető drága olajokhoz és durva szappanokhoz képest egyszerűbb felhasználást és értékarányos árat kínált. Nemcsak a berlini drogériák szerezték be a "Sampont a fekete fejjel"-t, a növekvő kereslet nemzetközi értékesítési kapcsolatot eredményezett Hollandiával és Oroszországgal. Az 1920-as évek elején a virágzó filmipar sztárjai az emancipáció jeleként rövid frizurát kezdtek viselni. A "bubi frizura" a 20-as években a divat szinonímájává vált, és ezzel együtt a hajápolás jelentősége is nőtt.


következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Zewa Márkatörténet: Zewa
2019-02-01 18:34
dm Márkatörténet: dm
2018-12-12 10:12
Márkatörténet: Sloggi
Márkatörténet: Lidl
Márkatörténet: Peroni
Márkatörténet: G-Shock